کسب و کار آنلاینت را طبق مراحل این سیستم راه اندازی کن تا دقیقا همان نتایجی را بگیری که من گرفتم، یعنی میلیون ها تومن پول درماه. سیستم اثبات شده و تست شده ای که میتواند تا جایی که حساب بانکیت ظرفیت دارد برای تو پول بسازد!

محل لوگو

دوره تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی فوق العاده موفق


دوره تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی فوق العاده موفق

                             به نام خدا

 

          10 میلیون تومان در یک هفته! 

این دیوانه کننده بود، زمانی که برای اولین بار این سیستم را برای خودم ایجاد کردم، کم کم دوستانم بهم میگفتن حسین تو چطور پول درمیاوری در حالی که همیشه توی خونه هستی!

یک روز یکی از عزیزانم با کلی ذوق و شوق داشت از کارش بهم میگفت که امروز از صبح تا شب 200 هزارتومان کاسبی کرده و به من پیشنهاد میداد که برم توی اون کار، اما زمانی که گوشی ام را از روی میز برداشتم و فقط اس ام اس های واریزی آن روز را بهش نشان دادم درجا خشکش زد!

و بعد از آن سوالی را پرسید که من مجبور بودم جواب کاملا درست و دقیقی بدهم (چون غریبه نبود که بخواهم با یک پاسخ کلیشه ای و سرسری او را از سر خودم باز کنم)

سوال این بود:

من چطور و چه کسب و کار اینترنتی می توانم راه اندازی کنم که دقیقا مثل تو موفق شوم؟

قبل از اینکه پاسخ این سوال را بدهم کمی مکث کردم. چرا که می دانستم نباید درباره کل استراتژی صحبت کنم چون در این حالت نه تنها او را بیشتر سردرگم می کردم بلکه بطور ناخوداگاه وارد مسیری میکردم که احتمالا در لیست آن ۹۹% افراد شکست خورده قرار می گرفت.

حتی می دانستم اگر من بهترین تکنیک ها را هم بگویم بازهم احتمالا  موفقیتش پنجاه پنجاه می شد.

به همین خاطر می بایستی به جای یاد دادن، کل مسیر را خودم آماده میکردم.

حدود سه ماه زمان برد تا این سیستم را برایش درست کنم، اما زمانی که راه اندازی شد در یک هفته 10 میلیون تومان به دست آورد، این درحالی بود که ایده آلش تنها 5 میلیون تومن بود ...

 

 بعد از آن این آموزش را به گروه های سه تا پنج نفره، بعد از آن به گروه های بزرگتر و در نهایت به شکل یک دوره آموزشی آنلاین تهیه کردم تا در آن به هرکس با هر سطح مالی و هر مدرک تحصیلی ای که دارد کمک کنیم تا بتواند کسب و کار اینترنتی ایده آلش را راه اندازی کند

 اسراری که در کلوپ گفته شده است به بسیاری از افراد کمک کرده است  یک کسب و کار اینترنتی را از صفر راه اندازی کنند و به سرعت تبدیل به پول کنند... اما بر خلاف بسیاری از آموزش هایی که دیده ایی و صرفا جنبه تئوری داشته اند، این بار با روش عملی که واقعا جواب می دهد.

 

 به تنها چیزی که نیاز داری، یک سیستمی است که چندین نفر مسیر این سیستم را رفته باشند تا بتوانی دقیقا همان مراحل را "کپی پیست" کنی تا به همان نتایج برسی، یعنی یک زندگی راحت و استقلال مالی 

 

وقتی که اولین دوره یا پکیج آموزش کسب و کار اینترنتی ات را خریدی خیلی خوشحال بودی و...

احساس می کردی ماه بعد می توانی یک کسب و کار فوق العاده را شروع کنی اما زمانی که نوبت به کسب و کار خودت شد نه تنها موفق نشدی بلکه احساس کردی در این میان فقط کسی را که به تو آموزش داده بود پولدار کردی.

مشکلات متعددی سر راهت بود...

چه ایده ای را باید انتخاب کنم؟

بازار مخاطب من چه کسی است؟

چه محصولی را باید تولید کنم؟ چطوری تولید کنم؟

چطور مشتری را پیدا کنم که عاشق محصولم باشد؟

چرا کسی از من محصولی نمی خرد؟

ما برای تو در آکادمی فرمولی را آماده کردیم که در کمتر از ۲۴ ساعت نه تنها می توانی ایده راه اندازی کسب و کار میلیون تومانی ات را پیدا کنی بلکه دقیقا می دانی قدم به قدم باید چه کارهایی را انجام دهی، نگران نباش فرمول را طوری برایت آماده کردیم که حتی لازم نباشد فکر کنی

آکادمی میلیونرها فقط برای این افراد ساخته شده است...

کلوپ میلیونرهای اینترنتی دوره آنلاین ۱۸ جلسه ای هست که کمک می کند این چهار چیز را به خوبی انجام دهی

دقیقا متوجه شوی آن چه محصول یا خدماتی است که اگر تولید کنید مشتریان آن را واقعا می خواهند. خیلی سریع و آسان آن محصول یا خدمات را برای آن ها تولید کنی. سیستم اتوماتیکی راه اندازی کنی که بطور دائم بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتری کند، حتی اگر به مسافرت رفته باشی. ایجاد ترافیکی مملو از افرادی که همین الان دوست دارند محصول تو را بخرند

 

●  جلسه اول تا سوم: شناسایی و آنالیز ایده (ارزش ۱ میلیون تومان)

اساس کسب و کار اینترنتی ثروت ساز شناسایی ایده ای است که بتواند بصورت ۱۰۰% تضمین کند که آینده کسب و کار بسیار پر درآمد خواهد بود.

ما بعد از ۵ سال متوجه شدیم فقط داشتن ایده کمکی به ساخت کسب و کار فوق العاده نمی کند بلکه پیدا کردن ایده فقط یکی از اضلاع این مثلث است و با کامل کردن این پازل مثلثی می توان اطمینان داشت که کسب و کار سود چند میلیون تومانی در ماه خواهد ساخت

ما این کار را برای تو در کلوپ ساده کرده ایم، یک فرم اختصاصی نیز در کنارش تهیه کردیم که اگر هر ایده ای را در آن بگذاری خیلی راحت متوجه می شوی که این ایده جواب می دهد یا خیر، آکادمی را طوری ساختیم که لازم نباشد فکر کنی، بلکه همه چیز برای تو آماده است.

 

● جلسه سوم تا ششم: چه محصولی تولید کنی که مردم آن را بخواهند (ارزش ۲ میلیون تومان)

در این جلسات با استفاده از تکنیک پرده سوم ذهن جک گارسیا(پر آوازه ترین مامور FBA) یاد میگیری چرا و چطور محصولی تولید کنی که مردم آن را می خواهند.

بیش از ۹۷% کسب و کارهای اینترنتی که در ایران راه اندازی میشوند در کمتر از ۲ سال به کلی نابود می شوند و به این دلیل است که آن ها نمی دانند چه چیزی را واقعا باید تولید کنند!! و نهایتا یا چیزی را تولید می کنند که از قبل در بازار بوده است و یا چیزی را تولید می کنند که کسی آن را نمی خواهد

 

● جلسه ششم تا نهم: برگه فروش اختصاصی (به ارزش ۳ میلیون تومان)

در این جلسات ما به شما برگه فروش اختصاصی می دهیم که بصورت حیرت آوری، بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتری می کند.

برگه فروشی که بیش از ۱۲۵۰ بار امتحان شده است و در سه سال متوالی انها بهینه سازی شده است. زمانی که برگه فروش دستت باشد امکان ندارد کسی بتواند به تو جواب نه بدهد.

زمانی که برگه فروش در دستت است دقیقا شبیه به این می ماند که در حال شطرنج بازی کردن با شخصی هستی که تمام حرکات او را از قبل پیش بینی کرده ای، چیزی جز برد در انتظار تو نخواهد بود

 

●  جلسه نهم تا دوازدهم : سیستم اتوماتیک درآمد چند ده میلیون تومانی در ماه (ارزش ۵ میلیون تومان) 

حتما شنیده ای که کسب و کار آنلاین درآمد فوق العاده بالایی دارد و حتما روش هایی مثل تولید مقاله و راه اندازی فروشگاه و... را به تو پیشنهاد داده اند. با اطمینان خاطر به تو قول می دهم با این روش ها ۱% هم امکان ندارد موفق شوی.

در طی این جلسات تو یاد میگیری چطور بطور واقعی از کسب و کارت پول واقعی و بدون در نظر گرفتن یک مشت تئوری به دست بیاوری.

کارهایی که در این جلسات انجام می دهیم: 

ایجاد ترافیک ارگانیک ایجاد ترافیک تبلیغاتی طراحی لید جنریشن ها تبلیغ نویسی محصولات فانل بندی ایمیل های اتوماتیک  طراحی لندینگ پیج هایی که میتوانند بازدید کننده را تبدیل به مشتری که پول می دهد، کنند اسپلیت دقیق گوگل ادوردز و...

 

 جلسه دوازدهم تا هیجدهم : تکنیک های تولید محتوا و بازیگری در کسب و کار اینترنتی(ارزش ۴ میلیون تومن)

در این جلسات تکنیک های ساخت و تولید محتوای حرفه ای را یاد می گیری و همچنین یاد می گیری چطور با استفاده از تکنیک های بازیگری یک شخص کاملا دوست داشتنی در ویدیوهایت باشی روش تولید محتوای اختصاصی که اگر از آن کسی پیروی کند بقدری مطالب سایتش منحصر بفرد می شود که حتی نمی توان آن را در کتاب ها یا محصولات آموزشی پیدا کرد.

 

ما کامل ایده ات را چک میکنیم تا مطمئن شویم صد در صد موفق خواهی شد

ماصرفا نمی خواهیم مانند دیگران فقط به تو محصول بفروشیم بلکه قرارست در تمام طول مسیر با تو همراه باشیم و یکی از مهمترین این قسمت ها استفاده از فرمول اختصاصی آکادمی میلیونرهای اینترنتی برای پیدا کردن ایده ای است که میتواند تو را ثروتمند کند. از آنجایی که تا به امروز صدها ایده را بررسی کردیم خیلی سریع می توانیم متوجه شویم که ایده انتخابی شما چه پتانسیلی دارد.

 

آنقدر خوبه که باور کردنش سخته؟ 

 

چون این پایان تمام دوره های آموزشی کسب و کار اینترنتی است

 

من این دوره آموزشی را برای کسی که خیلی دوستش دارم ساختم و وقتی که پای کسی که دوستش داری به میان می آید دیگر دلت نمی خواهد محصولاتی بی کیفیت و یا بدون نتیجه درست کنی!!. 

 

به همین خاطر دوره ای را طراحی و آماده کردیم که پایانی بر تمام محصولات کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت باشد.

 

 

دیگران درباره کلوپ میلیونر های اینترنتی چه گفته اند؟ 

 

 

 

 

 

  شرکت در این دوره دقیقا شبیه به این می ماند که یک چک ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومانی گرفته ای با این تفاوت که به جای پرداخت  ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان، با ۹۹۰ هزار تومان میتوانی در این دوره شرکت کنی  اما خبر خوب تر اینکه به مدت محدود میتوانی با ‌۷۰% تخفیف (تنها با ۲۹۷ تومان) وارد دوره کلوپ شوی!

 

 

تنها فاصله تو با آن زندگی که میخواستی همین است. کلوپ میلیونر های اینترنتی درست شبیه هواپیمایی است که قرار است تو را از این نقطه ای که هستی به نقطه دیگری ببرد، با این تفاوت که نقطه اول شرایط کنونی توست و نقطه دوم شرایط و زندگی ایده آل تو.

آماده ای بلیط این هواپیما را تهیه کنی ؟

 

 

 

 

 

 

شرکت تو این دوره آموزشی بدون ریسک است و این را گارانتی میکنیم 

اگر تا 1ماه آینده این دوره برای تو مفید نبود و از آموزش هایی که اجرا کردی نتوانستی نتیجه بگیری من کل پولت را برمیگردانم کافیست به پشتیبانی ما در تلگرام پیام دهی

به همین سادگی 

به عبارت دیگر تا 30 روزه آینده این دوره برای تو رایگان خواهد بود چون 1ماه گارانتی بازگشت وجه دارد ...

 اگر این دوره برای تو نتیجه بخش بود(که مطمئن هستم همینطور است) تو ده ها برابر مبلغی که برای این دوره پرداخت کردی به دست خواهی اورد و اگر نتیجه بخش نبود جای تعجب دارد! چون تمام پولی را که پرداخت کرده ای را بهت برمیگردانم. 

 

 

*هدایای اختصاصی به ارزش ۲ میلیون تومان*

به غیر از دوره کلوپ چهار هدیه بسیار نفیس و اختصاصی بطور کاملا رایگان دریافت خواهی کرد.

1. معرفی ایده ها و حوزه های پرسود برای شروع کسب و کار آنلاین که میتواند تا سالی ۱ میلیارد تومان  برایت سود ایجاد کند، به ارزش ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان.

2. فرمول اختصاصی برای بدست آوردن اولین صد میلیون کسب و کارت که در هیچ کجا یاد نخواهی گرفت، به ارزش ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان.

3.  استراتژی طراحی صفحات فرود با بالاترین نرخ تبدیل و تکنیک های تبلیغ نویسی، به ارزش ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان.

4. کتاب ارزشمند بازاریابی قدرت و اعتبار، به کمک این کتاب میتوانی خیلی سریع مخاطبین را وارد برند جدیدت کنی و اعتبار ، شهرت و قدرتی را بدست بیاوری که غیر قابل رقابت است به ارزش ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان‌.

 

 

 

فاصله تو از نسخه میلیونرت فقط 12 هفته است!

این 12 هفته به هر حال خواهد گذشت تنها تفاوت این 12 هفته با دیگر 12 هفته های زندگی ات حساب بانکی ات خواهد بود.

 

 

سوالات متداول:

1. آیا این دوره دارای گارانتی است؟ 

پاسخ: بله صد درصد چون این سیستم تست شده است و صدها نفر از آن نتیجه گرفته اند برای همین 100% گارانتی میکنیم این دوره را.

2. من محصولات زیادی در حوزه کسب و کار اینترنتی خریده ام، آیا من هم باید تهیه اش کنم؟

پاسخ: حدود 90 درصد افرادی که در این دوره شرکت کرده اند بیشتر از دو یا سه محصول یا دوره آموزشی خریداری کرده اند ولی چون نتیجه نگرفته اند تصمیم گرفتیم سیستمی راه اندازی کنیم که هرکسی وارد آن شد 100 درصد نتیجه بگیرد.

3. فرق این دوره با دیگر محصولات موجود در چیست؟ 

پاسخ: این دوره آموزشی به هیچکدام از این دوره هایی که تابه حال شرکت کرده اید شباهتی ندارد چون قرار است از این دوره نتیجه بگیرید!

4. من میخواهم در این دوره آموزشی شرکت کنم ولی پول کافی ندارم 

پاسخ: آیا این دلیلی نبود که بخاطر آن می خواستی از کلوپ استفاده کنی تا هیچوقت دیگر این شرایط را تجربه نکنی؟                تنها پیشنهادی که برایت داریم این است که هر طور شده مبلغ ثبت نام را از کسی قرض بگیری چون قطعا در چند هفته آینده ده ها برابر این مبلغ را به دست می آوری (پس از پایان دوره میتوانید یک محصول ۲۰۰ تومانی لانچ کنید و حداقل ۱۰ میلیون تومان بدست آورید). 

5.آیا این دوره آموزشی پشتیبانی هم دارد؟ 

 پاسخ: بله 100%، کافی است از طریق تلگرام با مشاور ما در ارتباط باشید و هر مشکلی داشتید از ایشان بپرسید.

برای ارتباط روی لینک زیر کلیک کنید:

https://t.me/Ad_club

 

 

 

 

 

 تنها یک قدم تا ثبت نام در کلوپ میلیونرهای اینترنتی باقی مانده است

اکنون که تصمیم به شرکت در این دوره را دارید پیشنهاد میکنیم سریع تر اقدام کنید،  یکی از ویژگی هایی که کلوپ میلیونرها را با باقی دوره های آموزشی متفاوت کرده است، پشتیبانی همه روزه آن است، اما چون این دوره دارای پشتیبانی است پس ما هر دفعه تنها به تعداد مشخصی میتوانیم پشتیبانی دهیم به همین دلیل ممکن است زمان بعدی که وارد سایت شوید ظرفیت دوره پر شده باشد و این خبر بدی است .

 

 

 

 


مبلغ واقعی 3,976,333 تومان    70% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 1,192,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ میباشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما